19 Haziran 2012 Salı

içim paramparçaa

ya benim bi sevgilim var ya rippah buna üç tane diyor hatta. heh işte o şu an yurt dışında ve ben onu gerçekten çook özledım 1aydır görmüyorum :/ temmuzun ortasında gelicekmiş. bende eskiden hoşladığım hatta bi ara flört etiğim bi çocuğa ilgi duymaya başladım.. kendime engel olmaya çalışsamda olmuyor. gerçekten bir kalpte iki aşk olur mu?bu sorunun yanıını arıyorum.. kendime kızıyorum ama gerçekten elimden birşey gelmiyor..
şu an ki sevgilimi çook çook seviyorum onu kaybetmeyide hiç istemiyorum ama benden uzakta  ve arayıp sormuyor bile. hadi diyelim arayamıyorsun Facebook denilen birşey varr ordan mesaj atabilrsin ama oda yokk  :(
ben yaptığımın yanlış olduğunun farkındayım ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum ama fayda eder mi bilmiyorum. erkeklere bi tavsiye eğer bi kızla uzun süre ilgilenmezseniz o kız yeni arayışlar içine girer. siz siz olun sevgilinizi ihmal etmeyinn en azından günde 1 kez hiçbir neden yokken onu arayın ve seni seviyorum deyin. bu gerçekten işe yarayacaktırr.
-JOSE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder