12 Haziran 2012 Salı

Aşk herkese de yakışmıyor aslına bakarsanız.

Dediğim gibi aşk herkese yakışmıyor. Gerizekalı çok çünkü. Tamam hani bende şıpsevdi bir insanım ama benimkisi aşk değil. yani ben ona aşığım ölüyorum gibi dolanmıyorum etrafta. Aslına bakarsanız ben güzel yaratılmış herşeyi severim, takdir ederim. Belki de bundan kaynaklanıyor benim o şıpsevdiliğim. Ama herkes aynı değil. Mesala görüyorum daha 12-13 yaşındakileri. Kız erkek hiç farketmiyor. Faacebook'ta ilişki yapıyorlar. Her yorumun altında aşkımm canımm hayatım bitanem sen olmadan yaşayamam cart curt. Sonra tekrar bakıyorum. Aradan en fazla 2 saat geçmiş oluyor. Ayrılmış ya bunlar. Bir de hakaret ediyorlar. Sonra da zaten sevmemiştim tripleri. Lan oç. biz zaten biliyoz senin sevmediğini. Mal gerizekalı Hadi onları geçtim çocuktur aileleri ne bok yiyor. Fazla aşk-ı memnu izletmişler bı tıfıllara.
Birde bu işin gençler versiyonu var.  Şimdim Gerizekalı beyinsizlere bir soru ; bir insanı kandırıp duygularıyla oynayınca eline ne geçiyor. Sik mi? çıkıyolar iki gün sonra ayrılmışlar. Resmen aşkı sakız ettiler ağızlara. geberesiceler.Allah belanızı Versin İnşallah!
~Rippah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder